KLAR!

, , , ,2009-06-06 | 15:05:51
Okej, jag ljög nog lite. Vädret var okej igår, lite kallt men finfint fotoljus för de som tog kort. Mina underbaraste vänner var med mig hela tiden, och det sprack upp och blev till och med lite sol på kvällen. Vissa saker blev jag lite besviken över, och andra saker gjorde mig lite nedstämd, men det blev alltid bättre och jag tänkte inte mycket på de tråkiga sakerna. Jim hade sin bandspelare (haha, ja jag tänker kalla den för bandspelare) med sig och spelade lite bra musik, det var gudomligt efter en hel dag med jobbig dunkadunkamusik. Jag frös aldrig under kvällen, och jag tyckte Jack Daniels var gott. Jag fick en massa fina presenter som jag inte öppnat än, men de jag öppnat var jättefina (särskilt tack till Katja för den fina tavlan! Bilder kommer senare, både på mig från dagen och på presenterna!).

Nu ska jag försöka ta mig ut till mams och paps för att hämta grejer, och till Malin för att säga VI HAR TAGIT STUDENTEN, krama om henne, prata strunt och hämta mina grejer som jag har där också. Det är väldans vad man kan sprida ut sig mycket under en enda dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0