Min biosommar

, , , ,2009-06-16 | 12:35:07
Jag gillar egentligen inte att gå på bio mitt i sommaren, men nu är jag rädd att jag blir tvungen. Först och främst därför att de var dumma nog att flytta fram den 6:e Harry Potterfilmen med nästan ett helt år (och så flyttar de tillbaka den två dagar, hur lol är inte det?), och sen för att de nu gjort en film om världens bästa Broder Daniel. Alltså måste jag sitta där i biomörkret och titta rakt ut i tomma intet på en vit skärm som visar rörliga bilder. Det är lite creepy att gå på bio, det tycker jag. Men ganska mysigt också, om man har någon att hålla i handen under tiden, och det hoppas jag att jag har! *gief creepy look to Robert*


Jag hoppas de gör boken rättvisa den här gången, för sjätte boken är läskig och spännande och jag vill att filmen ska ge mig samma rysningar som boken gjorde. Måste förresten läsa den igen. Någon som vill låna ut den eller skänka mig lite pengar så jag kan köpa den? Den måste naturligtvis vara på engelska.


Broder Daniel Forever... Ja, vad finns det att säga? Jag är hemskt ledsen över att jag totalmissade deras avslutningskonsert på Way Out West, men jag är glad att jag hittade dem från första början. Jag blir så sorgsen när jag tänker på dem att jag nästan börjar gråta, så jag tänker sluta nu. Jag hoppas filmen är bra. Det är allt jag kan säga.
Mer om turnén kan du läsa på SF's hemsida.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Jäklar! Det var ju superhäftigt! :)

2009-06-16 @ 15:52:36
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: CLAUDIA

När kommer den på bio då? :)

2009-06-16 @ 16:10:08
URL: http://cblomqvist.blogspot.com
Postat av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt:)

2009-06-16 @ 22:09:06
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0