Rockballader

, , , ,2009-06-22 | 10:50:48
Fick en underbar playlist av Jim fylld med mina favoritballader. Jag förstår inte hur han gör, han bara vet vilka låtar jag gillar och tar fram gamla favoriter som man (tyvärr) glömt bort någonstans på vägen. Det är najs :) Anywhooooo, nu sitter jag här och känner för att slänga ihop en liten film eller nåt, har tittat på flera av Nevnariens och Lady Dahmer's videobloggar och inspirerats. Dock vill jag inte prata in någon film, mer bara filma och lägga på musik. Kommer nog inte gå dock då kameran är död på batterier och jag inte vet vart det finns...... eller vänta... vart är Roberts kameraväska? Det kanske finns batterier i hans blixt.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0