Sista veckan...

, , , ,2009-06-02 | 12:33:18


Nu har sista veckan på JB dragit igång och tagit slut. Nästan. Vi var i alla fall på skolan för sista gången idag. Det var så galet sorgligt. Jag grät nästan en skvätt. Vi redovisade projektarbetet och åt korv. Sedan försökte vi bestämma om eftermiddagen/kvällen på fredag och det blir att hänga på en pizzeria, haha. Mysigt blir det nog, även om vädret inte blir lika toppen som det var när bilden ovarför oss togs. Det var ett bra väder och en mysig dag för inte alls länge sen. I lördags faktiskt (idag är det tisdag).

ÅHÅH fick tillbaka min snuttedator idag, ska köra igång den om en stund och försöka rätta till den. Ska kolla om Herr Sambo har illustrator på sin dator (hihi), och lite annat nödvändigt som man behöver. Dessutom måste jag köpa toapapper (note to self). Och diska lite. Och städa. Tråkigt.

ÅHÅHÅHÅH vi flyttar också! Om en månad. Skrev på papper igår. Läskigt var det. Men bra. OCH mitt datorbatteri har kommit. Nu måste jag in till stan och sätta in pengar på banken också... Tråkigt tråkigt. drygt 900 spänn gick det på. Men det var som sagt också en present :) TACK FARMOR OCH FARFAR! <3

Nu... har jag tråkigt. Ska se om jag får iväg lite musik till Stina. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Superfin blogg!

2009-06-03 @ 01:19:08
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha, aww tack!=D



Och ja, sämst att Bauer snart är slut:'(



Tack för låtarna!=D

2009-06-03 @ 16:10:52
URL: http://puckomongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0