Aj aj aj mageeeen

, , , ,2009-03-09 | 23:36:12
Jag har ont i magen och det är inte kul! Jag saknar älskling och det är inte kul. Jag tittade på slutet på ett Satcavsnitt som gick på tv nu, och det var kul. Gillar när man på något sätt får sitt ex's nya flickvän att verka dålig. Det kan vara vad som helst - hon är dålig på att stava, hon har konstigt hår, hon gjorde någonting dumt för tio år sedan... Anything! Jag undrar varför det är kul. Inte för att jag gör det ofta, men ändå. Satc är lovely, för man inser att man är inte ensam om att känna som man gör ibland. Lite ensam liksom. Fast man är lycklig så händer det att man känner sig så. Som att man är ensam. Konstigt.

Mmmmmmmm mage. Ont! ÄLSKLING!!!!!!!! saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0