Dansdräkter och dramaenglish.

, , , ,2009-03-18 | 11:00:06
Hello. Idag är det onsdag (yay) vilket betyder Engelska C. Det går ju sådär att jobba, men jag tror det ser ut som att jag jobbar. Vi ska söka information och skriva (jag läser bloggar och skriver blogg - kan se ut som informationsläsning och informationsskrivning från lärarens håll). Det är inte bra, nej, men det är bättre. Har kopplat bort öronen lite, men hör fortfarande Robert som sitter här bredvid och skriker som vanligt. Han pratar så himla mycket och högt, förstår inte hur han gör. Nu ska jag rita ihop en bild i paint för att ni ska få se den underbara dräkt som jag och Malin ska sy.



Visst kommer det bli superfint? Det tror iallafall jag och Malin! Och Therese, haha, som tror att vi är värsta bra lol. Stackars henne, hihi. Nääää, det kommer bli great. Kramis!

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Haha ni är nog bättre än vad jag någonsin kommer bli så det blir great det här ;)

2009-03-18 @ 13:42:54
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0