Ny hårfärg?

, , , ,2009-03-27 | 19:08:58

Orginalbilder: google.se (lol, nej ok, Stinalee.se och jag snodde den) och mig själv.
redigering av: Louise Schylander (aka. mig själv)

Robert har ju tjatat på mig sen vi träffades att jag ska färga håret brunett... och nu har jag faktiskt börjat ge det en chans. Lite mörkare och slingor vore rätt fint, och jag skulle slippa färga jobbigt supermörk utväxt varje månad. Lite ljus utväxt på ett mörkare, slingat hår gör inte lika mycket som mörk utväxt på ett helblekt hår :) Men, jag har inte bestämt mig än. Ska tänka mer på saken, och om det händer nåt så blir det till sensommaren/hösten. Han kommer bli glad iallafall om det händer nåt, det vill jag lova :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0