Syuppdrag!

, , , ,2009-03-14 | 18:33:14
Har fått mitt första syuppdrag, hihi. Jättetaggad är jag. Ska få sy upp en danstävlingsdräkt åt en min klasskamrats lillasyster (som dessutom går i min brors klass). Asball ju! MEN jag syr den inte själv, haha, det vågar jag inte. Dessutom har jag ingen maskin :P Men Malin ska hjälpa mig har hon sagt, så det kommer bli asbra :)

Har förresten fått ett underbart omdöme från praktiken, och gett mitt recept på kladdkaka till två tjejer, och så fick jag 500kr i presentkort som jag ska shoppa upp snart. Det blir massa skoj som jag "behöver", hihi. Men vad "behöver" man egentligen från Panduro? INGENTING! Egentligen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hehe mjo den kommer att sitta ihop, liknande gruppdräkten som är svart och orange/brons. Dock inte lika mycket detaljer, hehe. Alltså, den sista tävlingen för terminen är 15-16 maj, det kanske blir stressigt för dig att hinna, så det spelar inte så stor roll egentligen, vill ju inte packa på dig hur mycket som helst liksom haha. Men när har du tid att börja sy tror du? :)

2009-03-14 @ 18:42:24
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0