Mysdag

, , , ,2009-05-17 | 19:00:23


Impulsgick ju på en vigsel igår. Det var otroligt fint, och jag började längta lite tills det är min tur. Undrar om det blir Robert jag gifter mig med tillslut eller inte, haha. Det är lite läskigt att tänka på. Men åh vad fint det var och jag vill också vara fin och att alla människor ska vilja ta kort på bara mig och bara bry sig om oss och hur mycket vi älskar varandra. Det är fint. Romantiskt om inte annat.

Idag sov jag väldigt mycket mer än jag egentligen hade tänkt. Sen kom Robert hem och vi gick ut på en mysig promenad för att jag skulle få öva på att gå i mina studentskor. Vi åt på Subway (gratis då vi hittade 140:- på gatan, haha) och hade jättemysigt. Kan inte förstå att jag haft de tankar jag haft de senaste veckorna. Han är ju världens bästa och jag vill inte byta honom mot någonting! (Yes görls and boys, allt har ordnat upp sig och jag har kommit på bättre tankar.)

Nu lagar han världens bästa kycklingsallad och jag sitter och gör ingenting. Typiskt mig. Jag tänker dock diska efteråt! Det har jag bestämt i mitt huvud. Hihi. MYSDAGEN!

Kommentarer
Postat av: Mln

SAA JU DEEE :)

2009-05-18 @ 17:58:28
URL: http://mahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0