2008 ... del 2

, , , ,2008-12-31 | 20:07:25
Juli
Sommar och sol! Balbilderna kom, men var på någon helt annan. Rix FM-festival, mycket fotograferande, älskling började sommarjobba i Kopparberg och jag följde med dit där jag sedan bodde i ett par veckor. En hel vecka badade vi massor, till och med mitt i natten en gång. Underbar månad <3
(insert bild)

Augusti

Jag spelade sjukt mycket the Sims på nätterna när Robert jobbade, och det var kul! Vi var med på radio ett par gånger, haha. Sen flyttade jag tillbaka hem till Örebro igen för att min kusin kom till Sverige från Norge. Det var mysigt att få träffa honom igen! Efter en ensam vecka hemma kom älskling hem också, och så började jag skolan igen. HEJ BERGATROLL! Jag och Malin kom på ett projektarbete också, och livet lekte.
(insert en annan bild)

September
Jag och Robert firade 1 år tillsammans, det bästa året någonsin. Han lärde mig spela Zelda och det gjorde vi mycket. Gick från Sims till Spore och tillbaka, Spore var inte så himla kul som vi trott. Jag och Malin satt och sydde varje vecka, och projektarbetet gick framåt! Tittade mycket på Desperate Housewives och funderade på att lägga ner bloggen och starta upp en ny.
(insert nåt)

Oktober
Kanelbullens dag var den fjärde oktober, och fast bullarna blev dåliga så var det kul! Jag lyckades äntligen få G i matte B, och skolfotot landade i brevlådan. Jag var fin för en gångs skull. Kände mig lite Rocker ett tag, det var kul.
(insert rokkerbild)

November
Vi pärlade pokémon och tvspelsfigurer under november, och så fick Robert äntligen sitt Little Big Planet, så gissa vad vi satt klistrade vid nästan hela månaden? Jag och Malin blev klara med kläderna och fotade tjejerna i studion, och även om det inte var så bra som vi hoppats var det helt ok. Jag upptäckte Sigur Ros, köpte 1kg godis för 30kr och jag började illustrera på riktigt. Började titta på satc, övningskörde lite och var på ett party hos Johnny. KUL!
(insert bild)

December
Började titta på julkalendern, och den rockade! Gick på en arbetsintervju, bakade, illustrerade, gick med i Facebook, fick praktikplats på Panduro, red hemma hos Linn, beställde färgade linser och åkte till Kopparberg över julhelgen. Det var mysigt, massa mat och mys med Roberts familj. Nu är det nyårsafton och det är snart dags att dra sig mot stan och kolla på fyrverkerierna!
(insert bild)

Nu blev det inga bilder i det här inlägget, för jag kommer inte åt Roberts dator och jag har inga på den här lilla, men de komma upp senare. Ha en trevlig kväll så ses vi nästa år! Puss och kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0